Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona Główna Gryficki Klub Fotograficzny
Gryficki Klub Fotograficzny

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

new balance wit dames

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona Główna -> Sprawy klubowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olive Frances

PostWysłany: Sob Sie 01, 2020 03:43    Temat postu: new balance wit dames Odpowiedz z cytatem

Ik kan je new balance wit dames garanderen dat NB-schoenen die niet in China zijn gemaakt, wel in de VS zijn gemaakt. Vreemde materialen betekenen precies dat. De grondstoffen worden geïmporteerd, maar worden in de Verenigde Staten gesneden, geassembleerd en genaaid. En dat zijn de schoenen die gemaakt zijn van voornamelijk geïmporteerd materiaal. Sommigen, zoals de 992s, zeggen "made in usa" zonder kwalificatie. Het minimum VS-gehalte in deze schoenen is 70%. Natuurlijk zijn ze een beetje duurder dan andere New Balance-schoenenlijnen, maar imo, ze zijn het waard. Ik begrijp uw bezorgdheid, maar in het geval van New Balance-schoenen die niet van de geïmporteerde variëteit zijn, is deze misplaatst. Het label is echt. Doe een beetje onderzoek en u zult het zelf zien.

Terwijl ik door de schoenenafdeling slenterde, zag ik de New Balance Arishi. Ze waren gewoon te schattig, dus ik probeerde ze. OMG het was liefde bij de eerste poging. Dat was het; ze zouden perfect zijn voor mijn laatste paar dagen lesgeven voordat ik met pensioen ging. Ze leken niet op omaschoenen en ik wist dat mijn middelbare scholier er dol op zou zijn. Ik droeg de look. Dag één was ik de aardigste leraar van het gebouw omdat ik me zo op mijn gemak voelde. Ik zou new balance dames groen er niet over zwijgen. Iedereen die zelfs mijn kant op keek, moest horen hoe geweldig de schoenen waren. Op een gegeven moment vroeg mijn mededocent me om mijn mond te houden over de schoenen. Drie dagen later besloot ik om te kijken hoe ze zich op afstand voelden. Ik ben zo verslaafd dat ik vandaag zelfs mijn schoenen uittrok in de winkel waar ik aan het winkelen was new balance 373 dames om een vreemde te laten voelen hoe licht ze zijn.

Dat was het voor mijn beste vriendin, ze lachte zo hard om me dat ze huilde. Mijn man is zo blij me niet te horen klagen dat mijn voeten pijn doen dat hij een ander paar voor me koopt voordat ik twee weken op vakantie ga. Ik weet dat ik klink als een idioot, maar ik ben echt gezond (dus denk ik). Ik loop nu twee keer per dag pijnvrij. Dit is een primeur voor mij! Nog een geweldig ding, de prijs was gek. Minder dan 70 dollar is slechts de kers op de taart. Als u ooit een gratis woordvoerder van 62 jaar nodig heeft, dan ben ik uw vrouw. Laat me je schoenen verkopen aan mensen boven de 60. Je slaat de spijker new balance dames sneakers op zijn kop met Arishi. Nu verlies ik die 20 pond die ik heb geprobeerd te laten vallen. Dit is de eerste keer dat ik ooit aan een bedrijf heb geschreven, maar ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een product. Bedankt voor het luisteren en bedankt voor een geweldig product.

Ik ben al meer dan 30 jaar een trouwe New Balance-klant. Je schoenen zijn mijn keuze voor hardlopen en wandelen vanwege de kwaliteit en pasvorm. Ik heb echter al mijn New Balance-schoenen verbrand vanwege uw steun voor de meest racistische, vrouwenhaterige, narcistische, ongeschoolde, wannabe dictator, Donald Trump. Ik draag sinds 1983 New Balance-hardloopschoenen, net voordat ik de basistraining volgde in het Amerikaanse leger. Ik heb zojuist mijn meest recente paar (model 990) in januari gekocht. Het zijn veruit de beste sportschoenen die ik ooit heb gedragen. Ik vind het leuk dat veel schoenen van New Balance nog steeds in Amerika worden gemaakt. Ik zal uw producten blijven kopen, ongeacht de politieke opmerkingen van sommigen. Ga zo door!

Ik schrijf om te zeggen dat ik na vele jaren als New Balance-klant uw producten niet meer zal kopen. De steun van New Trump's bedrijfsleiding van Donald Trump is voor mij onaanvaardbaar. Hoewel New Balance misschien het gevoel heeft dat Donald Trump een handelsbeleid zou kunnen voorstellen dat het bedrijf ten goede zou kunnen komen, staat hij ook bekend voor zoveel andere hatelijke en verdeeldheid zaaiende beleidsmaatregelen. Hoewel u zijn handelsbeleid misschien leuk vindt, ziet u ook zijn racistische, onverdraagzame, blanke supremacistische uitspraken over het hoofd of gaat u ermee akkoord, om nog maar te zwijgen van zijn totaal betreurenswaardige behandeling van vrouwen. Zijn dit echt de waarden die New Balance als bedrijf ondersteunt? Uw impliciete steun aan deze waarden is waarom ik geen klant meer zal zijn.

Ik heb momenteel drie paar schoenen en hoewel ik ze niet zal verbranden, zoals new balance dames wit anderen hebben gedaan als ze versleten zijn, ga ik winkelen met je concurrentie. Ik zou willen voorstellen dat uw bedrijf afstand doet van de steun van Donald Trump en een zeer grotere, genereuze bijdrage levert aan een organisatie als de American Civil Liberties Union. Uw bedrijfsleiderschap lijkt uit het oog te zijn verloren dat het lang duurt voordat een bedrijf een goede reputatie opbouwt en heel weinig tijd om het te vernietigen. Dit is geen kwestie van verschillende politieke overtuigingen, maar van morele en ethische waarden. New Balance is gewoon [img]http://www.holmesphotographic.com/images/shoes/new balance-140ase.jpg[/img] een bedrijf waarvan ik de waarden en ethiek onaanvaardbaar vind.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Sob Sie 01, 2020 03:43    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona Główna -> Sprawy klubowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: