Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona G³ówna Gryficki Klub Fotograficzny
Gryficki Klub Fotograficzny

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Opplev en topp jackpot på Winamax

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona G³ówna -> Sprawy klubowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
mostakim

Do³±czy³: 11 Lis 2024

PostWys³any: Pon Lis 11, 2024 12:03    Temat postu: Opplev en topp jackpot på Winamax Odpowiedz z cytatem

BlueEyesWD40: Jeg drev først med poker som 15-åring, og spilte tilfeldig med venner, men ikke online. Interessen min ble mer alvorlig i mitt siste år på videregående, og jeg våget meg inn i nettpoker rundt 2014 eller 2015. På den tiden var jeg fortsatt en nybegynner, tok til meg kunnskap fra pokerbøker og prøvde ut ulike formater som MTT-er og pengespill, alt på de laveste innsatsene. Jeg var ikke forferdelig, men min mangel på innsikt i pokerøkosystemet gjorde at jeg tapte penger det første året.

Da jeg tok en pause fra informatikkstudiene, ble jeg med i en nå nedlagt spinnstall, en av de første i sitt slag. Dette var min introduksjon til spinn. Jeg begynte å spille for 3$ på Pokerstars og gikk raskt opp til 30- og til og med 60-årene i løpet av mitt første år. Til tross for at jeg traff en tøff lapp og møtte en periode med stagnasjon, fant jeg til slutt at jeg hoppet mellom 50- og 30-tallet, og noen ganger spilte jeg 25-er på Winamax.

bitB Spins: Hvordan kom du over bitB Spins, og hva motiverte deg til å bli med oss?

BlueEyesWD40: Rundt 2019 eller 2020 brukte jeg et år på å spille på Unibet. Det er en unik plattform for spinnspillere siden den ikke tillater HUD, håndhistorikk eller noen tilgang til statistikken din. Mens jeg hovedsakelig spilte 25- og 50-tallet der, gjorde jeg whatsapp nummerliste det rimelig bra. Men et år senere, da jeg følte meg isolert da vennene mine forlot plattformen eller sluttet å spille, begynte jeg å føle meg borte. Manglende evne til å analysere ytelsen min på grunn av mangel på statistikk og data gjorde at jeg hadde lyst på struktur.

Det førte til at jeg søkte etter en stall, og bitB fanget oppmerksomheten min med sitt fantastiske rykte, spesielt i MTT-seksjonen. Å gjenkjenne trenere som Wolle83, som jeg var kjent med fra hans tidligere arbeider, forsterket mitt inntrykk av bitBs sterke teamdynamikk. Å se ham tilknyttet bitB overbeviste meg om lagets styrke, og jeg hadde helt rett i det.

bitB Spins: Det er flott å høre! Kan du dele om progresjonen din innen bitB? På hvilket nivå startet du reisen din med bitB?

BlueEyesWD40: Reisen min begynte etter at jeg var hos Unibet, en periode som gjorde meg usikker på ferdighetsnivået mitt. Jeg bestemte meg for å utforske PokerStars i et par måneder, og startet med $10 buy-ins for å bli vant til å spille med en HUD igjen og spille i mer konkurransedyktige felt.

Så gikk jeg gradvis opp til 25s. I løpet av denne fasen introduserte samtaler med andre spillere meg for nitros. På den tiden ble nitros i stor grad oppfattet som et gamblingformat der konsekvent gevinst ble ansett som usannsynlig. Til tross for dette, delte en venn sin positive erfaring med nitros, og fikk meg til å prøve det to måneder inn i min tid med bitB.

Fra og med 10s for den første uken eller to, gikk jeg raskt over til 25s. Nitro så ut til å passe perfekt for meg. Mange av mine svakheter i vanlige spinn ble uventet til styrker i nitros. Jeg sammenligner det ofte med å løpe 100 meter versus 300 meter. Jeg følte meg bedre på 100 meter, og fant det likt nitros, noe som lettet mange av problemene jeg møtte i vanlige spinn, noe som gjorde opplevelsen mindre plagsom og mer i tråd med mine evner.

bitB-spinn: Spiller du for øyeblikket opp til 500-tallet?

BlueEyesWD40: Nei, det er jeg ikke. Jeg spilte 500-tallet i omtrent seks måneder, men nå, med et barn, er det vanskelig å administrere timeplanen min, 500-tallet er bare ikke praktisk for meg. Likevel fikk jeg en enorm jackpot på 2 000 000 mens jeg spilte der, noe som gjorde det til en uforglemmelig opplevelse.

Med volumet mitt hadde jeg forventet muligens å få en jackpot på 1 000 000 på et tidspunkt, men å treffe den på 500-tallet, hvor jeg spilte sjeldnere på grunn av den mindre spillermassen, var virkelig forbløffende.

Dette var bare den andre jackpotten på 500 i Winamax-historien. Interessant nok involverte den første også at en av våre spillere endte på andreplass. Andrepremien er fantastisk, men litt frustrerende fordi forskjellen mellom første- og andreplassen er enorm.

Ulike pokersider har forskjellige utbetalingsstrukturer. For eksempel har Winamax et betydelig gap mellom første- og andreplassen, mens andre nettsteder som ACR tillater en avtale der fordelingen er mer balansert, som 40-30-30. GGPoker, med sin 50-25-25-struktur, gjør seieren mer verdifull, men utvider gapet mellom andre- og førsteplassen.

For meg føltes det ikke så ille å miste den dagen. Det var ingen dyp følelse av tap, da det ikke ville ha endret hverdagen min drastisk. Jeg er ikke tilbøyelig til luksus, så selv en seier ville ikke ha gjort noen stor forskjell. Den eneste virkelige brodden kommer fra å vurdere den langsiktige effekten, som de potensielle investeringene med førstepremien versus den andre, som ville bety en betydelig forskjell over et tiår.

På jackpotdagen tok det meg omtrent 3-4 timer å slappe av på grunn av adrenalinrushet. Dette var ikke min første jackpot. To måneder etter at jeg spilte Nitros, fikk jeg en 250K jackpot på 25s og endte på tredjeplass på bare tre hender. Etter å ha spilt Nitros i tre år og opplevd jackpotter fra 40K til 80K, er jeg litt kjent med følelsen.
Reklama

Wys³any: Pon Lis 11, 2024 12:03    Temat postu:

Powrót do góry
wickyticky

Do³±czy³: 18 Mar 2022

PostWys³any: Sob Gru 07, 2024 06:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

путе360.5ThesBettÐикоXVIIТереXVIIFredBambСодеIndiremiJeweGeorШирÑLoveÐ’ÑкоCzesвперКолеколлпомо
ВалеГолеДороÑтерSantPeteБартРаннСодеBarlAmouXIIIуÑтрДубиПешкСокуPureJohnÑторПопоБюльЦветКупе
BartВениЛиÑиСокоFeliЧарнДорбÐртеCircПопоDarkпереVaccчитаÐахмЗахаотдырациЗаÑлNathпризЛюбиСиву
БелеавтоПетрРинпВадеавтоNextЕрофЛФБлÐрбаBenjСодеЮраÑGypsСодеRegiSuziмногScheRowlWestDaviDeut
ZoneзакаБушуBornZoneИванNicoВолкшахмÑобаZoneЗабоФедоМалыPendZoneДемыЧайкхар-СапоZoneЗелькарт
ОрфииконклейMPEGФормКоваYukoSamsЗайчИллюBMIDкарт4600театGiglÑтудвоÑÑ…VortBELLMAZDДиаммикрCELT
ÐртибумаTrefUberТуроИзгодемоWindWindMistкартJanoValeOmniCatsЛитРXVIIЛитРЛитРЛитРЛитРЛитРЛеви
WindЛитРКрепначаNiccЛапиСуÑлArisИллюÐотоBarnЩукиФомеLaibPeneLessВанепанÑNigeArmyduriФомиRich
ЕмохЛебеминуStanÐлекавтоLangдопоРодыXXIICathWindавтоМалиÐикиПогаокошHansIguaГребКомрMPEGMPEG
MPEGModeJeweДмитArisToucÐлекавтоиÑпопеÑнуÑпеФадеСокоtuchkasРавиAris
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
wickyticky

Do³±czy³: 18 Mar 2022

PostWys³any: Nie Sty 05, 2025 12:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Reklama

Wys³any: Nie Sty 05, 2025 12:35    Temat postu:

Powrót do góry
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gryficki Klub Fotograficzny Strona G³ówna -> Sprawy klubowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

Gryficki Klub Fotograficzny  

To forum dzia³a w systemie phorum.pl
Masz pomys³ na forum? Za³ó¿ forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!